Estels foscos
Vas perdre el control de les hores
i et bullia la sang, eres tota ràbia,
enuig, desencís, pur objecte sexual
que t'anul.là l'ànima i et deixà sense
orgasmes i matà el príncep somniat.
Encara resten dins teu gens salvatges
dels teus ancestres almogàvers
i quan et claven sagetes al bell mig,
esgarrapes i mossegues i plores
per un passat que no havia de tornar.
La culpa alimenta les brases per dins
però saps que no és tota teva.
Com perdonar tantes beneites mentides?
Com suportar tants durs desenganys
mentre la lluna envelleix i gira i gira?
Voldries enfadar-te i cridar ben fort
però et sents minúscula com una formiga.
Voldries tenir antenes per connectar amb algú
però no pots i encara et sents més ínfima i sola
i el teu món és una bombolla freda i buida.
Fins i tot et són enemigues les paraules
que brollen desordenades sense esforç,
com Persèides que no es deixen veure
i que aquest any tampoc compartiràs.
El teu sostre ple de pols n'és testimoni.
Plores i t'arriba un missatge seu que et desconcerta,
però, ai el meu cor, s'excusa que no és per a tu.
I plores i t'encongeixes i et trenques
i maleeixes les protectores Plèiades
que aquest any s'amaguen dins el forat.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada